hildassimsblogg

Alla inlägg under juni 2012

Av Hilda - 1 juni 2012 14:49


- DEL 4 -


 

Det var torsdag, och bara två dagar kvar innan maskeradbalen.

Mark skulle iväg på affärsresa ( eller det var i alla fall vad han sa att han skulle på).


 

Det sista han sa innan han åkte var att huset var så smutsigt att han inte kunde andas.

Samara tog det som en pik, och började städa.


 

När hon precis vikt tvätten ringde Louise, och de två bästa vännerna bestämde sig för att träffas i parken

om 20 minuter.


 

När dom satt sig i utkanten av parken erkände Samara.

Samara: - Jag har skrivit en låt till Jake...

Louise: - Du.. Vad?!


 

Samara: - Jag skrev den igår... Jag skulle vilja spela upp den för honom, men då flår Taylor mig levande.

Louise: - Haha, sant.

Samara: - Plus, om han inte gillar den eller inte gillar mig, så blir det pinsamt...



Louise: - Sjung den för honom på balen då! Du är utklädd, så Taylor vet inte att det är du.

Samara: - Och om han inte gillar den så behållar jag kostymen på! 


   

Samara: - Louise, du är ett geni!

Louise: - Hahaha, tack! Få höra låten nu! 


 

Samara: "Jag hoppas innerligt att han kommer gilla den, eftersom den handlar om.. han... och mig."


 

Louise: "Wow. Till och med Jake Adams får se sig slagen. Samara är en naturbegåvning."


   

Det dom inte visste var att Taylor hade hört vartenda ord. Trodde hon.

Taylor: "Det här ska hon få sota för."


_____________________________________________________________________________________________


Nu ska jag spela ihop nästa del, så att ni får del 5 i helgen.

Jag ska även göra en del Simsmode! :)

Presentation


Denna blogg innehåller till störst del sims-serier som jag skriver, och som ni kan följa.
En simsblogg som sticker ut bland mängden, med välskrivna inlägg och genomtänkta bilder.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Veckoplanering

Måndag: Askungen Del 2

Tisdag: 

Onsdag: Simsmode

Torsdag: Askungen Del 3

Fredag:

Lördag: Lördagsmys

Söndag: 

Senaste inläggen

Serier

 

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards