hildassimsblogg

Direktlänk till inlägg 15 maj 2012

Välkomna!

Av Hilda - 15 maj 2012 16:14

Jag heter Hilda och är född 1997.

Jag bor i en skitliten håla någonstans i mitten av Sverige.

I mitt hus bor mina föräldrar, min storasyster, min hund och jag.

När jag inte pluggar röven av mig sista månaden av åttan,

så tycker jag om att fotografera, spela gitarr och att åka longboard.

Jag tycker också om att spela The Sims 3, och jag antar att det är därför du är inne på min blogg.

Inte för att veta mer om mig. Men om du av någon anledning vill veta mer av mig så finns jag på

Instagram [hildadahren] och på... Nä, inga fler ställen.


Förmodligen första och sista bilden ni kommer se på mig i denna blogg, så kolla noga!  


Hur som helst. 

I min simsblogg kan du läsa mina olika serier som jag kommer publicera ett par gånger i veckan.

Det är det jag tänker fokusera mest på.

Men lite annat, som mode för simmar, guider och annat roligt kommer jag också fixa.

Har du något önksemål eller en fråga så kan du använda dig av kommentarsfältet eller frågerutan!

Jag ska försöka uppdatera ofta, och svara på alla kommentarer, frågor och önskelmål!


Hoppas ni kommer gilla min blogg, och att ni följer mig! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hilda - 25 augusti 2012 16:46

  - DEL 8 -     Samara och Louise hann precis ner innan Mark kom ner till Samaras rum för att se till att hon inte var på Taylors party. Samara slängde sig ner under täcket när hon kom ner och Louise låste in sig på toaletten.     ...

Av Hilda - 23 augusti 2012 15:23

                                                                                   - DEL 7 -     Louise börjar gå ut till baksidan av huset där maskeradbalen hålls. Hennes kina-klädsel uppskattas av många, och hon kastar sig genast in i en...

Av Hilda - 20 augusti 2012 16:50

  - DEL 5 -     Louise: - Så Mr. Williams låter dig inte gå på maskeradbalen som hålls i huset du bor? Allvarligt? Samara: - Ja, tyvärr. Jag ville verkligen spela upp min låt för Jake...     Louise: - Vem har sagt att du inte kan d...

Av Hilda - 17 augusti 2012 17:07

  - DEL 5 -       Dagen därpå, under musiklektionen, får Samara och Jake reda på att dom är partners inför den stora talangshowen som äger rum om ett par månader. Dom väljer att sätta sig utanför skolan och planera. Jake: - Så vad vill d...

Av Hilda - 17 augusti 2012 17:00

Jag är så ledsen för uppehållet, men... Jag har faktiskt haft fullt upp. Jag ska genast skriva del 5 av Askungen, och börja fundera på vad nästa simshistoria ska handla om :)  Några tips/önskemål? ;) ...

Presentation


Denna blogg innehåller till störst del sims-serier som jag skriver, och som ni kan följa.
En simsblogg som sticker ut bland mängden, med välskrivna inlägg och genomtänkta bilder.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Veckoplanering

Måndag: Askungen Del 2

Tisdag: 

Onsdag: Simsmode

Torsdag: Askungen Del 3

Fredag:

Lördag: Lördagsmys

Söndag: 

Senaste inläggen

Serier

 

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards